piątek, 9 sierpnia 2013

Karteczka z okazji narodzin.

Mam sporo kartek, które nie ujrzały jeszcze światła dziennego,jednak czas nieubłagalnie pędzi i na wszystko mi go brakuje :(
Zastanawiałam się więc, którą dziś kartkę pokazać...???
Problem rozwiązał się sam, gdyż Rapakivi ogłosiło ciekawe wyzwanie.
Postanowiłam więc dołączyć do zabawy.
Kartka dla dziewczynki z okazji narodzin.
Sofia - piękne imię dla maleńkiej damy.

Pozdrawiam wszystkie osoby tu bywające, zdaję sobie sprawę ,że motyw papierowych ubranek był u mnie dość często poruszany, ale naprawdę je lubię:)




12 komentarzy:

  1. Fantastyczna, minimalistyczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem totalnie zachwycona Twoją kartką i zostaję tu na dłużej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! Taka prosta i elegancka, a dzięki kolorom sukienki bardzo dziewczęca :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna sukienusia, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za komentarze i wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń