niedziela, 17 marca 2013

" Marchewką nie pogardzi " :)


   Kiedy otrzymałam szkic psychologiczny osoby, dla której miała być ta kartka, to szczerze powiem, że się przeraziłam... ;)
   Tyle dobrych informacji mnie powaliło !!!:) Jak to wszystko pomieścić na takim skrawku papieru ??!!!!

   Kartka z okazji urodzin dla mamy od syna, pozwoliłam więc sobie na humorystyczne podejście do informacji którą mi podano :

"Mama- zażarta gospodyni, miłośniczka zdrowego stylu życia, który z uporem maniaka wdraża pomimo protestów męskich członków rodziny, domagających się porcji mięsa. Ostatnio miłośniczka imbiru w każdej postaci, nie pogardzi burakiem, marchewką, jabłkiem itp.(...) "

Moja interpretacja:




                                      

                                       




1 komentarz: